středa 8. července 2015

Baroci na Festivalu Fantazie

Jelikož jsem letos nemohla jet, poprosila jsem svou kamarádku, aby na Festivalu fantazie v Chotěboři rozdala pár letáčků o naší subkultuře.
Takže vzkazuji, že se vše daří a přikládám krátkou zprávu o letošním FF od MyLady-X:

,,Zatím mohu říct, že Festival Fantazie se stejně jako každý rok vydařil. Spousta masek, počasí tak akorát, (pominu-li pár úžehů a jednoho cosplayera spáleného na popel) a přednášky skvělé jako vždy. Oceňuji zde i některé kostýmy, které připomínají baroka - ovšem zda šlo o cosplay konkrétní historické osoby nebo skutečně o příslušníky naší subkultury se lze jen dohadovat. Pak samozřejmě oceňuji baroky, kteří tu jsou a které i osobně znám, takže mohu s jistotou říct ,,ano to je barok a ne cosplay Marie Antoinetty". Jsem ale trochu zklamaná, že nás tu není víc. A také mě vysloveně ranily některé kostýmy -lehce barokní šaty zohyzděné příliš temnými prvky, okovy, kostmi, rohy, kopyty... Tak málo a byl by to pěkný černý (nebo i jiný) barok! (Ale metal a gothic zkrátka pořád frčí víc a každý má jiné gusto.... Dokonce jsem zaznamenala pár slečen v korzetech a šatech stejných jako ty, které běžně nosí i baroci, akorát v nebarokní kombinaci).
Dále mě zaujal hodně i PoníCon, jako bývalou Lolitu (a tim spíš i jako baroka) mě oslovuje vše pastelové a hravé. Včera jsem obdivovala především poníkovský kostým asi 35letého pána. Zůstat tak dlouho u něčeho, co vás baví, a skutečně tím žít, to je paráda! (Právo na extravagantní kostýmy nekončí ve 20ti letech!)

Když už jsem zmínila počet skutečných baroků zde na FF, napočítala jsem za 7 dní na festivalu asi 4. Fakt je, že jsem neviděla ani nějaké přímo gothiky nebo metalisty a podobně, takže bych řekla že je to úspěch:) Letáčky jsem rozdala, ať se o nás dozví co nejvíce lidí! Baroku zdar.

A posílám fotky!


Pán-poník. Lepší fotku jsem měla, ale někam mi na kartě zmizela.

Historický kostým z doby baroka, nikoliv však barok, bohužel:( Ale velmi povedené!

Letáček I


Na FFku venku.




1 komentář:

  1. Festival fantazie znám, ale nejela jsem tam. Divím se, že tam nebylo baroků víc. Paní na fotce by byla dokonalým barokem!

    OdpovědětVymazat