úterý 29. září 2015

Moje nová paruka!

Musím se s vámi podělit, i když vím, že tohle by měl být především oficiální web subkultury baroků a podobné chlubení bych měla nechat především na soukromý blog... Ale příspěvky o nových barokních kouscích v mém šatníku mohou být inspirací i pro další baroky a barožky, tak snad mi bude velkolepě s gestem Ludvíka XIV odpuštěno.:)

V minulém příspěvku jsem se zmínila o barokní paruce, kterou jsem dostala od svých rodičů k narozeninám! Tady je:


 

5 komentářů:

  1. Nádhera!! :-))
    Lopita

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, mám doma podobnou. Já mám ráda styl Josefa II, tak nosím mužské paruky a kalhoty. Nechala sjem si jí udělat na zakázku. Josefa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zakázku? To muselo stát měšec peněz..:O Hustý! Doufám,že tě brzo v ní uvidíme na nějakém srazu. Nebo pošli fotky!!! To by bylo parádní! Zveřejním je v sekci pro členy komunity

      Vymazat
  3. Krásné, ale na mě až příliš umělé.

    OdpovědětVymazat