úterý 23. června 2015

Pár barokních kousků - aneb co najdete v mé skříni


Sbírání oblečení vhodného pro baroka je nejen nutnost, stává se koníčkem. Dnes bych se s vámi chtěla podělit o několik  svých nejoblíbenějších ,,barokních" kousků, ze kterých skládám své outfity, a které jsem shromáždila během dlouhé doby....


Pashmina, kterou zdobím sukně, Má úžasné barvy a vzor, používám ji strašně často! Objevila jsem ji v holečovicích v tržnici asi před půl rokem....





Korzet z corsetheaven.org. I když je tmavý, tak doplněný správnými doplňky a halenkou je ideální. Mám i nějaké pastelové a barevné, ale tento mi nejlépe sedí a zkrátka ho mám nejradši ze všech, nemůžu si pomoct...:) 





Halenka nalezená kdysi kdesi v jakési skříni. Lesklá, hladká, pod korzetem se dá vykasat do stran a vytvoří tak jakýkoliv výstřih. Je vhodná i na variace na pánský barok.







Dalším nezbytným kouskem jsou vějíře, dostala jsem je kdysi dávno od jednoho baroka:)







Potom je tu samozřejmě i spousta spodniček, sukní, a tak dále, ale chtěla jsem udělat průřez doplňky, šaty, zkrátka vším:)









5 komentářů:

  1. Úžasné. Na vějíře jsem ulítlá. Ty šaty jsme před rokem také v Nosferatu objevila, ale bohužel neměli mojí velikost :°-( :°-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je škoda:( byl to docela unikát, v Nosferatu bílé šaty..:D a měli tam i čenozlaté tohohle střihu, to taky nevypadalo zle, ale bílá je bílá

      Vymazat
  2. Šaty krásné určitě. V Nosferatu jsem už taky sehnala dobrý barokní kousky. Marie Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrej je i RedRaven (ale není tam toho tolik) nebo další ty gothic shopy.

      Vymazat
  3. Moc hezké oblečení, nejlepší je ta košile.

    OdpovědětVymazat